Dat Breda barst van de culturele creatieve ondernemers wisten we al, verschillende kunstenaars, designers en andere creatievelingen etaleren regelmatig hun kunsten. Het wordt pas echt interessant als deze creatievelingen gaan samenwerken. Dat dachten de verhalen vertellers van ThinkFish ook; Samen met kunstenaar HEDOF en de webbouwers van Web-Stage gingen zij aan de slag met het maken van de nieuwe website. 

“We wilden geen website maar een kunstwerk, een site die in de eerste plaats mooi is en direct een stuk van ons verhaal verteld. We maken video’s voor uiteenlopende opdrachtgevers, maar wat al deze video’s met elkaar verbind is een ijzersterk verhaal, strakke beelden en hoge productiewaarde. Hier gaat veel werk in zitten, en  dit werk bevind zich allemaal onder de oppervlakte. De opdrachtevers en doelgroep ziet immers alleen het eindresultaat. Dit is het verhaal dat we zo subtiel mogelijk met onze website wilde vertellen. “

-Robbert Boom

 

Bredaas creatieve videoproductiebedrijf ThinkFish schakelde kunstenaar HEDOF en webbouwers Web-Stage in om samen de nieuwe boodschap van ThinkFish uit te dragen.

 

ThinkFish kwam met het idee, HEDOF maakte de logo’s en illustraties en Web-Stage gaf hier diepte aan en vertaalde het alles naar een werkende website.

 

ThinkFish lanceerde deze week de nieuwe website die dient als speerpunt voor de nieuwe missie, namelijk het maken van onderscheidende video’s voor alle budgeten waarin het verhaal altijd centraal staat.

 

De website, die handig gebruikt maakt van de nieuwe HTML 5, is in zijn geheel ondergedompeld in een onderwater thema. Bij scrollen komt het geheel tot leven. bijzonder is dat de pagina onderaan begint, de bezoeker werkt zich een weg naar boven en kan daar de verschillende video’s van het productiebedrijf bekijken. HEDOF verzorgde ook het nieuwe dynamische logo van het bedrijf.

 

Zelf een duik nemen? Kijk op www.thinkfishmedia.nl

 

De webpagina van HEDOF www.hedof.com

 

En de website van Web-Stage http://www.web-stage.nl/